nasza-warszawa.pl

galeria Warszawa dworzec centralny

galeria Warszawa dworzec centralny Fuj!)

Cele kampanii pomagają określić Wdrożenie

Dobra strategia reklamowa mecze celów biznesowych z celami kampanii. Oto kilka przykładów tego, co reklamodawca będzie chciał się z dostawcą, aby pomóc im osiągnąć:

Wydajność: Wszystko inne są równe, osiągając więcej ludzi, tym lepiej. Ponadto, więcej ludzi docierają zwykle – im bardziej niszowych publiczność będzie obejmować również.

Środowisko: Jak działa medium pozycję produktu? Marshall McLuhan powiedział, że media jest jak żarówka: W przeciwieństwie do treści, to nie jest tak ważne dla zawartych w nim informacji co do jej zdolności do tworzenia środowiska. Niektórzy ludzie twierdzą, ten punkt (a większość z nich pracuje w telewizji), ale mam zasadę, by nie kłócić się z duchem Marshall http://artdest.pl/destylacja-alkoholu McLuhan.

Direct Response: Niektórzy reklamodawcy chcą „wezwanie do działania”, aby zwiększyć sprzedaż: generalnie radio i gazety są uważane za „wezwanie do działania” mediów. Jednak, TV i na zewnątrz może być bardzo skuteczne i cyfrowy pokazuje rzeczywistą obietnicę. Gdy terminy takie jak CPA i PPC, stosowane są bezpośrednią odpowiedzią jest to, co chcą.

Lokalizacja: Tam, gdzie ludzie są, gdy są one narażone na wiadomość wpłynie na sposób ich konsumpcji. Radio i Digital mają duże zalety konsumowane przez ciężko w pracy, a także w pobliżu punktu zakupu reklamy Proximity wygląda na to nabiera pary. Uważaj na Loopt.com!

Wizerunek marki: Silna marka sprawia, że ??wszystko łatwiejsze. Telewizor może wykonać zadanie, ale kolorowych magazynów są mistrzami świata w tej dziedzinie. Inne media mogą być bardzo skuteczne w niestandardowych promocji. Niektóre stacje radiowe są zadziwiająco dobry w tym i istnieje wiele możliwości w formie, jak również (ale gracze cyfrowe naprawdę potrzebne, aby dostać się w garść tutaj). Najprawdopodobniej to właśnie media społecznościowe znajdzie swoje pieniądze.

– autor artykułu