nasza-warszawa.pl

restauracje Warszawa gwiazdki michelin

restauracje Warszawa gwiazdki michelin

Co reklamodawcy chcą

W moich latach pracy z różnymi mediami w różnych krajach nie było pytanie, czy bardziej powszechne niż nieuniknione, „Czego reklamodawcy chcą?” Jest to trudne pytanie, a czasami proces ten może wydawać się zupełnie nieracjonalne. Jednak poprzez zrozumienie jak reklamodawcy rozwijać swoją strategię, można znacznie poprawić swoją znajomość tego, co będą w stanie zapłacić, aby zrobić dla nich.

Reklamodawcy często sami nie wiedzą, czego chcą, a nawet jeśli to robią, czasami planiści nie pozwól nabywcy o tym wiedzieć. (Oczywiście, klient musi wiedzieć i powiedzieć planera pierwszy!). Być może najbardziej frustrujące jest to, że często ludzie, którzy wybrali „komunikacji”, jak zawód stać głuchoniemych, jeśli chodzi o rozmowy z dostawcami. Rozszyfrowania tego, co chcą, nie zawsze jest proste.

Niemniej jednak, istnieją trzy czynniki, które go do jak kampania odbywa się (lub cofnąć!)

– Cele biznesowe: co firma chce osiągnąć pojedzie strategii reklamowej.

– Cele kampanii: Gole dla kampanii należy ustalić

– Zamówienia: Ktoś musi zrobić Kup teraz!

Biznes Driven czynników wpływających na strategię Reklama

W teorii, rzeczywistość biznesu określa cele kampanii. Oto kilka ważnych punktów:

Budżet: Kwota pieniędzy marketer musi wydać, wpłynie na strategię bardziej niż cokolwiek innego. Jeśli budżet jest duży, będzie rzucili szeroką sieć, ale jeśli to jest ograniczone, będą starali się koncentrować swoje wysiłki. Budżet Niczyje jest nieograniczona.

Cykl produktu: Niektóre produkty są kupowane na co dzień; niektóre posiadają wieloletnie opóźnienia między zakupami. Nie ma chyba wyznacznikiem strategii, która jest bardziej pomijany przez dostawców mediów. Jest to długi temat, ale dam krótkie podsumowanie:

Krótki cykl produktu (tj napoje bezalkoholowe): Są to produkty, które konsumenci kupują codziennie i nie włożył wiele myśli lub badań.

– autor artykułu