nasza-warszawa.pl

najlepsze restauracje w Warszawie

najlepsze restauracje w Warszawie

Świadomość marki atrybuty: Czasami marketingu chcieć podkreślić atrybuty marki, ponieważ są one nowe, albo oni zauważyli z badań, że atrybut jest ważne dla konsumentów. To może uczynić z nich chce skręcać z ich normalnego strategii. Na przykład, McDonalds może reklamować w czasopiśmie smakoszy zmienić przekonanie, że ich jedzenie jest bzdura.www.zadluzenia.com Zmiana atrybutu promowane może spowodować całkowitą zmianę strategii (a często jest co dezorientuje dostawców najbardziej).

Można odczytać kod!

Jak frustrujące i nieprzezroczyste jako proces może być dla dostawców mediów, istnieje kilka sposobów, które można dowiedzieć się, co się dzieje.

MMI, TGI, Scarborough, GfK, itp .: Każdy rynek ma jakieś badania Target Group Index, który mierzy zarówno media i marek konsumenckich na tym samym badaniu. Korzystanie z tych danych można wymyślić kilka całkiem dobrych założeń dotyczących docelowego konsumenta, udziału w rynku, etc.

Bazy wydatków: jeden zasób, że żadna firma medialna nie powinna to baza danych wydatków. Nie ma lepszego sposobu, aby uzyskać wgląd w skrócie reklam niż zobaczyć, co klient faktycznie zakupem. Jeśli klient rozwija się i kupuje produkty podobne do Ciebie, to będą one prawdopodobnie bardzo otwarci. I odwrotnie, jeśli klient jest cięcia budżetów i kupuje produkty, które są zupełnie inne niż twoje, nawet nie przeszkadzało. Ponadto, porównując dane dotyczące konsumentów do danych wydatków można dojść do pewnych wniosków na temat kompetencji i uczciwości kupującego.

Bądź przygotowany, gdy rozmawiasz z klientami i zapytać dobre pytania: Jak wspomniano powyżej, eksperci komunikacji marketingowej tendencję do utraty ich umiejętności komunikacyjne, jeśli chodzi o rozmowy z dostawcami. Jednakże, jeśli przygotowana i poprosić wnikliwe pytania, często można je dostać powiedzieć, co trzeba wiedzieć.Wreszcie, nie ma nic ważniejszego niż budowanie osobistych relacji z reklamodawcami. Im lepsza relacja, tym bardziej będą ci powiedzieć.

Powodzenia!

Greg Satell

www.digitaltonto.com

Greg Satell to międzynarodowy wykonawczej mediów. Przyjeżdżając do Polski w 1997 roku, pracował w Europie Wschodniej od czasu, rozwiązywanie zadań w Warszawie, Kijowie i Moskwie. Pisze z perspektywy insider przemysłu, który udało online i offline firm medialnych i zwolenników bardziej rygorystycznego podejścia do kwestii Digital Media.

– autor artykułu